Bakan Mahmut Özer: ″10 ilden nakledilen öğrencilerin dönüş nakilleri başladı″
Millî Eğitim Bakanı Mahmut Özer, deprem felaketinin yaşandığı on ilden diğer kentlere nakil yaptıran öğrenci sayısının 252 bin olduğunu, depremden etkilenen illerdeki okulların açılması ve eğitim öğretimin normalleşmeye başlamasıyla birlikte artık diğer illere gidişin durma noktasına geldiğini ve dönüş nakillerinin...
Haberi Oku