14.ŞUBAT’da BULUŞACAKTIK
Ailemi gömdüm geldim, ellerimle yazdım O tahtalara isimlerini… Çocukluklarını yaşamadılar doktor olacaklar diye…Biri 3 yıldır doktorluk yapıyordu, biri 4 aydır doktordu, diğeri ise son sınıf intern doktordu; nöbetten çıkıp derin uykularına çekilmişlerdi… Tekinim annesine (teyzeme) sarılıp ölmüş, Büşra'm kedisine sarılarak...
Haberi Oku