Osmaniye İl Emniyet Müdürü Mehmet Sarıbubaya’ya Nezaket ve İş Birliği Ziyareti
Osmaniye’de, güvenlik hizmetlerinin güçlendirilmesi, toplumsal huzurun korunması ve kurumlar arası iş birliğinin artırılması amacıyla İl Emniyet Müdürü Mehmet Sarıbubaya’ya kapsamlı bir nezaket ziyareti gerçekleştirildi.Ziyarette, kent genelinde yürütülen güvenlik faaliyetleri, asayiş hizmetleri, trafik düzenlemeleri, suç oranlarının azaltılmasına yönelik stratejiler ve vatandaş...
Haberi Oku